3-B

Hurray!!! We`ve done it! Great job! Everyone who is / was doing his or her best to enrich, improve and practice English... 
Animated Sticker for iOS & Android | GIPHY

Загальнонаціональний карантин 

 ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ВІДБУВАЄТЬСЯ 

ДИСТАНЦІЙНО

Dear children! Enjoy tour free-lessons time! Sleep more. Help your mums, dads, grandfathers and grandmothers. Play board games. Eat fruit and vegetables. Wash your hands! Keep fit! 
Стоковые векторные изображения Смайлик с медицинская маска ...

Wash your hands with walrus`s friends. Миємо ручки з друзями моржів:
Thursday Четвер 28.05.20
Revision Повторення
Pooh Hello GIF - Pooh Hello Hi - Discover & Share GIFs
Enjoy the cartoon:


Jumbooka 5: Pop-Up Stickers (com imagens) | Emoticons engraçados
Have a happy summer time!

Tuesday Вівторок 26.05.20 
Revision Повторення 
Emoji Hello GIF - Emoji Hello Hi - Discover & Share GIFs

Watch the video, sing and enjoy:






Very Good GIFs | Tenor


Monday Понеділок 25.05.20 
Check-up 4 p. 40-41 WB 
Animations of a cute cloud. | Hi gif, Cute gif, Good night gif
1. Revise the verbs in the box Ex. 1 p. 40 WB and complete the sentences with these verbs. Use the past tense: add -ed to the word you choose. (Повторіть слова дії в рамочці і повставляйте їх у відповідні речення. Вживайте минулий час: до слова дії додайте -ed) 
2. Complete the questions Ex.2 p. 40. Use the past tense: After What Where (questions 2, 5) we write and say did and the verb has no ending -ed. After Who (question 1) we don`t write and say did and the verb has -ed. Questions 3, 4 we start with Did and the verb has no ending -ed. (Напишіть запитання в минулому часі: Після What Where (запитання 2, 5) пишемо і говоримо  did, а слово дії не має закінчення -ed. Після Who (запитання1) не пишемо і не говоримо did, а слово дії має -ed. Запитання 3, 4 починаємо з Did, а слово дії не має закінчення -ed.)
3. Change the sentences Ex.3 p.40. Use No and notPrompt:See Ex.2 p.34 WB. (Змініть речення, починаючи з No, а перед словом дії вставляємо did not. Підказка: передивіться раніше виконану вправу 2 стор.34 WB.)  
4. Look at the picture Ex. 4 p. 41 WB and read the words in the box. They can help you  answer the questions under the box. (Розгляньте малюнок та прочитайте фрази в рамочці. Вони допоможуть вам відповісти на запитання. В запитанні 7 пишете речення з двома фразами.)
5. Write your answers Ex. 5 p. 41. Prompt:The text The American pioneers p.48 PB can also help you answer these questions. (Відповіді напишіть у вправі 5 стор. 41. Підказка: Текст The American pioneers стор. 48 PB також допоможе відповісти на запитання). 
6. Do the test: Виконайте тест: 

Ok Bye Bye GIFs | Tenor

Thursday Четвер 21.05.20 
Writing Composition practice
▷ Hello: Animated Images, Gifs, Pictures & Animations - 100% FREE!
1. Look at the picture Ex.1 p.39 WB and answer : (Розгляньте малюнок та дайте відповідь на запитання:)
What are the children doing? (playing a game). 
What are they using? (a box, balls
2. Read the description of the game Ex.1 p.39 WB. (Прочитайте опис гри)
3. Write the instructions Ex.2 p.39 WB. (They tell someone to do something.) Look at the second line in exercise 1. Start writing with the verb (the second word in the sentence): Put a big box on the ground. Continue in the same way with the other instructions. (Напишіть інструкції. (Вони говорять комусь зробити щось) Подивіться на другий рядок вправи 1. Почніть писати зі слова дії (в реченні друге слово): Put a big box on the ground. В такий же спосіб напишіть інші інструкції.)
4 Do the test using the link: (Виконайте тест за посиланням):

Have a rest!!!
Bye Bye Goodbye Sticker by Cindy Suen for iOS & Android | GIPHY

Tuesday Вівторок 19.05.20 
Reading Class composition 
La mia raccolta gif. | Открытки, Милые открытки, Смешные смайлики
1. Look at the picture Ex.1 p.55 PB and answer 
What are the children doing in the picture? (playing games
What are they using in the game? (a ball and skittles) (Що вони використовують у грі?)
(Розгляньте малюнок та дайте відповіді на запитання )
2. Read about the game of skittles and try to understand  Ex.1 p.55 PB. (Прочитайте про гру в кеглі, намагаючись зрозуміти) 
roll - скрутити, котити
squash - стиснути, здавити, зім'яти
3. Now, dears, let`s make an instruction (what someone tells you to doof the game  Ex.2 p.55 PB. (Тепер, любі, давайте напишемо інструкцію (те, що хтось говорить тобі робити))
What things do you need? (Name the objects in the row.) Ex.2 p.55 PB. (Що /Які речі нам потрібно? Назвіть предмети/ речі в першому рядку вправи 2)
Now look at the first picture and the first sentence. What is the first instruction? (You may look back at the second paragraph in  Ex.1 p.55 PB and read the first sentence). It`s an instruction so write simply: Draw 9 squares. (А зараз подивіться на перший малюнок і перше речення впр.2. Це - інсрукція. Що пишемо в першій інструкції? (Перегляньте другий абзац впр. 1 та прочитайте перше речення.)Так як ви пишете інструкцію, то пишемо лише:  Draw 9 squares. (без першого слова).
Continue in the same way with the other pictures and sentences. (Таким же чином пишемо інші інструкції, користуючись малюнками)
Children, mind: The second paragraph in Ex.1 p.55 describes how to make a game but in Ex.2 p.55 you write the exact instructions that tell how to make a game! (Діти, зверніть увагу:  другий абзац впр.1 описує як зробити гру, а у впр.2 ви пишете точну інструкцію, яка розповідає як зробити гру! ) 


Have a rest!!!

Monday Понеділок 18.05.20 
Listening Phonics 
Hello, kids! 
Be as a bee!!!
Bee Gif by Trevor Piecham for Planet Nutshell on Dribbble
1. Look at the pictures of Ex.1 p.54 PB and tell what is happening in each one. (Розгляньте малюночки та скажіть що на них відбувається)
2. Play CD, listen and point to the picture that matches each part of the story. (Прослухайте запис на диску та знайдіть відповідний малюночок)
3. Listen to the story again and write the letters Ex.2 p. 54 PB.  (Прослухайте запис знову та напишіть букви в тонкі зошити)
4. Listen to the questions and circle the answers Ex.3 p.54 PB. (Прослухайте запитання та знайдіть правильну відповідь) 
5. Look, listen and repeat: (Подивіться, прослухайте та повторіть)



Play CD and read the rhyme p.54. Mind: (Прослухайте запис віршика та прочитайте. Пам'ятайте:) 
blow - дути
grow - рости
throw - кидати
6.Complete the words and write them under the pictures Ex.1 p.36 WB. (Допишіть -ow та підпишіть малюнки)
7. Write the correct word under each picture Ex. 2 p.36 WB. (Підпишіть малюнки) 
8. Complete the sentences about different monthes Ex.3 p.36 WB. Use the words from Ex.1 p.36 WB. (Завершіть речення про різні місяці.Використайте слова з впр.1 с. 36)
9. Do the test using the (Виконайте тест)link:   https://forms.gle/iydFMRD9PF1FvkEs5

Have a rest!
Bye Gif Clipart

Thursday Четвер 14.05.20 
Grammar in conversation Things we use
Hello Hi GIF - Hello Hi Greeting - Discover & Share GIFs
1. Choose the words from the boxes Ex. 1 p. 53 PB and try to make  sentencese.g. needed (from the first box)  and  horses (from the second box). The sentence may be: The pioneers needed horses to travel/to pull logs. (Виберіть слова з рамочок та спробуйте побудувати реченняю Наприклад: needed (з першої рамочки) і horses (з другої рамочки). Речення може бути: Першопрохідці потребували коней, щоб подорожувати/щоб тягати колоди.) 
2. Listen to CD and read the words and the dialogue Ex.1 p. 53 PB. (Прослухайте  та прочитайте слова і діалог.)
Mind: get one point - отримуєш 1 бал/очко
           Do you give up? - Здаєшся?
3. Listen to the rhyme and learn it if you wish Ex .4 p.53 PB. (Прослухайте римівочку та вивчіть її за бажанням.) 
4. Read and match the sentence beginnings and endings Ex. 1 p. 35 WB. Write the letters. (Прочитайте та підберіть ліву та праву частини речень (початок та закінчення).
5. Write the sentences in the past tense Ex.2 p. 35 WB. Remember: add -ed. Look at the first sentence as an example. (Напишіть речення в минулому часі. Пам'ятайте: додаємо -ed до слова дії. Дивіться перше речення-зразок.) 
6. Do the test using the link: (Виконуємо тест за посиланням:) 

Hello Kitty Bye Bye GIF - HelloKitty ByeBye - Discover & Share ...




Tuesday Вівторок 12.05.20 
Grammar Things we use
Hello! Hello! Hello!
La mia raccolta gif. | Открытки, Милые открытки, Смешные смайлики 
1. Play a mime game with action words. (Пограйте в гру зі словами дії. Виготовіть два варіанти карток. На одному варіанті кожної  картки запишіть лише одне слово/фразу дії:
pull, chop, carry, lift, push, climb, cook, use a hammer, use an axe, need a bike, play skittles, fetch waterpull the log, skip with a rope, pick up wood, live in a small house.
 На іншому варіанті картки запишіть слово дії та його переклад. Картки з перекладом віддайте комусь з родини, щоб вас могли контролювати. Картки без перекладу розкладаєте написаним донизу та перемішуєте. Потім витягуєте якусь картку та жестами показуєте дію, яка написана на картці. Таким чином проробляєте зі всіма перевернутими картками.)
2. Ex.1 p.52 PB. Look at the picture and say What do you remember about pioneers in America? (Розгляньте малюнок та скажіть Що ви пам'ятаєте про першопрохідців Америки?)
Who and what can you see in the picture? Look back at the text if you need. (Кого та що ви бачите на малюнку? Поверніться до тексту, якщо потребуєте.) 
Read the bubbles on the picture. (Прочитайте запитання та відповіді до них на малюнку.)
3. Now, look at the small pictures. Let`s ask and answer like in the bubbles on the big picture: (А тепер подивіться на маленькі малюночки зі словами дії. Давайте побудуємо запитання, як в зразку на великому малюнку. Всі події відбувались колись давно в минулому. За це відповідає слово Did, яке ставиться на початку запитання. Слово Did не перекладається. Воно підказує, що наше слово дії треба перекладати минулим часом)
1. Did the pioneers chop down the trees? -Yes, they did. (Першопрохідці зрубували дерева?Далі відповідаємо на запитання, як у зразку на великому малюнку) 
2. Did the children play computer games? - No, they didn`t. 
4. Read the bubbles Ex.2 p.52 PB. All of the sentences are wrong. Read the first sentence and correct the mistake. Continue with the other sentences. Remember: add -ed to the word you choose. (Прочитайте зразки речень в хмарках. Всі дані  речення з помилкою. Виправте помилку в кожному реченні як у зразку.) 
5. Do the test using the link: https://forms.gle/edRVD7dyFdZzfbESA

6. Write questions Ex.1 p. 34 WB. Use the words in the box. Look at the first sentence as a model. (Напишіть запитання.  Використайте слова дії з рамочки. Перше речення є зразком.) 
7. Make the sentences negative Ex.2 p.34 WB. . Use No and did not. (Щоб зробити речення заперечним, ми використовуємо No  на  початку речення та  did not вставляємо перед словом дії. Пам'ятайте, якщо є слово did, слово дії буде без -ed: skip, live... Дивіться перше речення - зразок). 
Have ANice Day Mickey Mouse GIF - HaveANiceDay MickeyMouse Smiling ...

Thursday Четвер 07.05.20
Тема: Speaking A Visitor
Be as a Bee!!! 
Bee Gif by Trevor Piecham for Planet Nutshell on Dribbble

1. Look at the picture Ex.1 p.51 PB and say: Which workmen came to the farm to help Mr Oats?(Розгляньте малюнок та скажіть: Які робітники прийшли на ферму допомагати Містеру Оутсу?)
2. Read the title of Part 4. Who else is on the farm? (Прочитайте заголовок четвертої частини)
3. Play CD, listen and follow. The new words are: (Прослухайте диск та слідкуйте. Нові слова:)
visitor - відвідувач
channel - канал
poor - бідний
competition - змагання
programme - програма
idea - думка, ідея
enter - увійти, але тут: взяти участь
save - спасти, зберегти 
4. Do the test on Ex.1 p.51 PB: (Виконайте тест за впр.1 с.51)
5. To learn the new words better do exercises p.33WB. Match the materials and objects Ex.1 p.33. (Щоб краще запам'ятати нові слова, виконайте вправи на с.33 WB .Впр.1: підберіть матеріали до предметів)
6. List objects under materials Ex.2 p.33.according to their matching in Ex. 1. (Впишіть слова з рамочки під кожним матеріалом за впр.1
7. Find the odd one out and circle it Ex.3 p.33. (Знайдіть зайве слово в кожному рядку та обведіть його). 
Have a Nice Day, Animated Gif | Cute memes, Morning pictures



Tuesday Вівторок 05.05.20 
 Farm tools Сільське приладдя Reading comprehension  

Good Morning Sunny GIF - GoodMorning Morning Sunny - Discover ...

1. Revise the new words (See the previous lesson). Watch the video in order to pronounce correctly tools we learn: (Повторіть нові слова попереднього уроку. Перегляньте відео, щоб правильно вимовляти знаряддя, які ми вивчаємо.)


2. Re-read The American pioneers p.48 PB and then choose / find the correct words to complete sentences Ex.1 p.50 PB. Check back to the text if you need to. (Перечитайте текст на стор. 48, а потім виберіть одне з двох слів, щоб завершити речення.)
3. Match words to pictures Ex.2 p.50 PB. (Підберіть слова до малюнків)
4. Complete the sentences Ex.3 p.50 PB. If necessary look back to the text. (Завершіть речення. При необхідності користуйтесь текстом стор.48)
5. Match the sentences about tasks with the sentences about tools   Ex.1 p. 32 WB. (Підберіть речення-завдання з реченнями про знаряддя, якими виконуються ці завдання)
6. Do the test to check yourself using a link: 
7. Match the verbs for actions with the pictures of actions Ex.2 p. 32 WB. (Підберіть слова дії до малюнків дії) 
8. Complete the sentences using the words in the box  Ex.3 p. 32 WB. Mind: add -ed  to the word you choose: lift - lifted. (Завершіть речення, використовуючи слова дії з рамочки. Пам'ятайте: до слова дії, яке ви вибрали, добавляємо закінчення -  -ed в минулому часі.)


COLOR OF THE DAY [funsigs 242.346]

Monday Понеділок 04.05.20
Тема: Things we use. Предмети в домі.
Hello everyone!
1. Children, look at the pictures Unit 4 p.48 PB. Look at the map of the United States of America. Read the title. Name everything in the pictures. Розгляньте малюночки Unit 4 p.48 PB. Розгляньте карту США. Назвіть все, що знаєте на малюночках. 
Do these pictures show America now or a long time ago in the past? (давним-давно в минулому?)
2. Listen to the CD and follow in the books. Прослухайте CD, слідкуючи.
3. Read the text attentively. Прочитайте уважно текст. Pay attention to these words and phrases: Зверніть увагу на слова та фрази:
a hundred years ago - сотні років тому
travelled across America - подорожували Америкою
needed fields - потребували (були потрібні) поля
a pioneer - першопроходець, першовідкривач 
used axes - використовували сокири
pulled the logs - тягли колоди
lifted - піднімали
fetched water - приносили воду
skipped with a rope - стрибали через вірьовку
skittles - кеглі 
4. Do the test according to the text using the link: Виконайте тест за текстом за посиланням: https://forms.gle/SUKv4NqsnR82w55y5
5. P.49 PB Cup and ball game. Make this game using the labels and pictures and try to play it. Pay attention: Гра з чашкою та м'ячиком. Виготовіть гру за малюнками та підписами. Зверніть увагу:
fold - зігніть, згорніть
keep - зберігайте
turn over - переверніть
end of the string - кінець нитки
wool - вовняна пряжа
make ... a ball - зробіть м'ячик
swing up - розгойдайте


Thursday Четвер 30.04 20
Тема: Portfolio 1, Diploma 1: Units 1, 2, 3 p. 129-130 WB

Hello (web series) - Wikipedia
Well children today we`ll revise all the material we`ve learnt in Units 1, 2, 3. Open your WB p.129, read the words, find the pictures and colour them. Діти, сьогодні ми з вами повторимо все що ми вивчили в трьох розділах. Відкриваємо с. 129 WB, читаємо слова, знаходимо малюночки і розмальовуємо їх. 

Diploma 1: Units 1, 2, 3 p. 130 WB
Now children, open your WB p. 130 label the pictures and colour them. Check yourself using PB. If everything is OK find Diploma 1 Page 130 and stick your diplomas to every exercise. Дітки, а зараз відкриваємо с. 130 WB, підписуємо малюнки і розмальовуємо їх. Перевіряємо правильність по PB. Якщо все правильно, відкриваємо в кінці WB, знаходимо Diploma 1 Page 130 і прикріплюємо дипломи до кожної вправи



Great work clipart 7 » Clipart Station
Enjoy the cartoon about the SUN: Насолоджуйтесь переглядом мультику про сонечко:



Tuesday Вівторок 28.04.20
Тема: Check-up WB p. 30-31
Hi, there!
Are you OK? Let`s start our great work!
1. Ex. 1 p. 30 WB: Read the answers and write the questions for them. Прочитайте відповіді і напишіть запитання до них (за вивченою темою).
Конспект урока по теме "Повторение изученного материала. Праздник ...
2. Ex. 2 : Complete the sentences using the words in the box. Remember!!!: add - er to every word you choose. See the first sentence as an example. Завершіть речення, використовуючи слова з рамочки. Пам'ятайте!: до кожного вибраного вами слова додаємо - er! Дивіться перше речення.  
3. Ex. 3 p. 31 WB: Look attentively at both clowns Billy and Bobby. Now read and find the mistakes. Write the number of mistakes. Подивіться уважно на обох клоунів, порівняйте  їх ріст, одяг, взуття... А тепер прочитайте та знайдіть помилки. Запишіть їх кількість у квадратик.
4. Ex. 4 : Write about Bobby. Don`t make mistakes! Prompt: you may change only clowns` names where necessary.Напишіть про   Bobby. Підказка: Якщо ви були дуже уважні, то здогадались, що треба лише поміняти імена клоунів (у реченнях з помилками).
5. Do the test to summarize the material you`ve learnt Виконайте тест, що підсумовує вивчений матеріал: using the link: https://forms.gle/sMKpHzqjNdtXrQWd7



Monday. Понеділок 27.04.20
Тема: Revision. Project 1. Повторення. Проект 1.
Hello, my dears!!!
Are you ready to study English?

1. Look at the picture on page 46 PB. Imagine you are the workmen in the picture and read the bubbles. Play CD if you wish.  
(Розгляньте малюнок і уявіть, що ви є майстром тут. Прочитайте підписи під малюнками з майстрами. Прослухайте CD за бажанням).
2. Name the animals in the picture and say how many of each there werе (Назвіть та порахуйте тваринок на малюнку)...(There were 2 goats and 2 sheep)
3. What colour was the stable roof? It was ... .
What colour were the ducklings (каченята)? They were ... .
Where was the horse? ... (in the stable)
Where were the cows? ... (in the barn)
4. Ex. 2, 3 p. 46 PB. Compare the animals and answer the given questions. (Порівняйте тваринок та дайте відповіді на запитання) e.g.: Which is bigger (більший) the duck or the goat? (The goat is bigger than (більша за) the duck)
5. Revise the names of the jobs (p.41 PB та урок за 09.04).(Повторіть назви професій) Name the job of each workman (Назвіть професію кожного майстра) Ex. 4 p. 46 PB: (He is the painter/ builder ...). What did he do? (He painted the house). Continue with the other pictures. (Скажіть ці речення про кожний малюночок)
6. Ex. 4 p. 46 PB: Decide which subject each of the character did when they were at the farm. Say what work they did in these subjects. (Скажіть, який шкільний предмет кожний з дітей вивчає на фермі та яку роботу він/ вона/ вони виконують з цього предмету) 
7. Do the test to help you with Ex. 4 p. 46 PB using the link: https://forms.gle/PkM8fwb8S9rmJxN6A

(Виконайте тест, який допоможе з виконанням Ex. 4 p. 46 PB)
8. Draw or make a farm with buildings and animals.Write about one of the buildings : How tall is it? How wide is it? How long is it? Who mended or fixed it? What colour is the building? What animal live/lives in it? (Намалюйте/ виготовіть ферму з господарськими будівлями та тваринками. Напишіть про одну з будівель: яка в неї (будівлі) висота, ширина, довжина. Хто її лагодить/ ремонтує? Якого вона кольору? Які тваринки/ Яка тваринка живе в ній?)
Write about animal/animals: How tall is it?  Where does it live? What does it eat? (Read Ex.3 p. 47 as a prompt!) (Напишіть про якусь тваринку/ тваринок з ферми. Чи висока вона? Де живе? Що їсть?) Впр.3 с.47 - підказка! Прочитайте уважно.) Можна використовувати додаткову інформацію!
Enjoy the cartoon: (Насолоджуйтесь від перегляду мультику):




Вівторок 21.04.20. Четвер 23.04.20
Тема: Class composition. p.45 PB, p.28,29 WB.

1. Think of  as many items of clothing as you can. Пригадайте якнайбільше назв одягу.
2. Read the title and look at the picture Ex.1 p. 45 PB. Прочитайте заголовок та розгляньте малюнок.
Who is this person?  (a lifeguard).
Where does he work? (on the beach/by the sea).
What is the weather like on the beach? (hot and sunny
What does the lifeguard wear when he works? (a hat, sunglasses, shorts, sandals)
Read the lables for the clothes and objects. Прочитайте підписи з назвами одягу та предметів у рятувальника.
Read the verbs in the box. Прочитайте слова дії в голубенькій рамочці.
Complete the sentence under shorts using the correct verb (swim). Завершіть речення під словом shorts, вживши правильне слово дії з рамочки.
Look at the first verb in the box (work) and make up the first sentence about the lifeguard using the verb work. Складіть речення з першим словом дії з рамочки work.
Think of other sentences about the lifeguard using the verbs in the box and the lables around the picture. Складіть решту речень про рятівника з словами дії та підписами до малюнків. 
3. Do the test using the link: https://forms.gle/Jt2be1Jfyx7BcKLL9

and write sentences about the lifeguard in your notebooks. Виконайте тест за посиланням та напишіть твір про рятівника в тоненькі зошити.
4. Ex.1 p. 28 WB: write down the names of the clothes. Запишіть назви одягу під малюночками.
5. Ex.2 p. 28 WB: match the adjectives in the box with the pictures. Підберіть прикметники з рамочки до малюнків.
6. Ex.3 p. 28 WB: choose the correct verb and complete the sentences. Mind: He She It + verb + ending -s. Виберіть правильне слово дії з рамочки та завершіть речення. Пам'ятайте: Він  Вона  Воно + слово дії з закінченням -s
7. Do the test using the link: https://forms.gle/4ywwzQjdWU7DTtxz9

and check yourselves (Ex.3 p. 28 WB)Виконайте тест за посиланням та перевірте себе у впр.3 стор.28.
8. Ex.2 p. 29 WB: write about the fireman: (See the composition about the lifeguard). All the words you need are on p. 28 WB! Use the picture, the words for clothes and the verbs in the box to help you make up sentences. Prompt: The first sentence is №5  Ex.3
 p. 28 WB. The second sentence is under the ladder. Напишіть про пожежника (за прикладом твору про рятівника). Всі потрібні вам слова є на стор.28. На малюнку стор.29 підпишіть назви одягу та речей біля стрілочок. Використовуйте ці назви одягу, слова дії з рамочки та сам малюнок. Підказка: Першим реченням напишіть речення №5 із впр.3 стор28. Друге речення буде речення під драбиною, яке ви завершите правильно вибраним словом дії з рамочки.
Good Luck!!!
         


Четвер 16.04.20
 Тема: Listening. Phonics.
1. Look at the pictures Ex.1 p. 44 PB and say what is  in each picture. Play your track.(Розгляньте малюнки та скажіть, що на них зображено.).
2. Do the test  using the link:https://forms.gle/VLr4ZPnuAU7tHApe6 (Виконайте тест за посиланням).
3. Write the letter for each person or object Ex.2 p. 44 and read the word.(Напишіть букви до кожного малюнку [в тоненькому зошиті, прослухавши або виконавши тест])
4. Phonics. Look at the picture in the box. You can see a boy and a girl.(Подивіться на хлопчика та дівчинку).  They play [plei]. (Вони грають) We read  -ay as [ei] Play your track, listen and repeat. (-ay вимовляється як [ei].Прослухайте та прочитайте) 
5. Add -ay, complete the words and write the whole words under the pictures Ex.1 p.26.Read the words.(Допишіть -ay,   щоб завершити слова вправи)
6. Find the target words in the lines of letters Ex.2 p.26. Circle the words and write them.(Знайдіть слова вправи 1 серед набору літер та запишіть їх.)
7. Complete the sentences Ex.2 p.26 using target words from Ex.1.(Завершіть речення Ex.2 p.26 словами вправи 1)
8. Ex.1 p. 27: The pilot wears a helmet.
wears is a verb. A verb is a doing word. А sentence in English must have a verb.(wears це дієслово - слово дії.В кожному англійському реченні є слово дії).
jump     sit     is     are     was     were     are verbs, too.(Це  слова дії теж)

9. Ex.3 p. 27: знайдіть слова дії в кожному реченні та обведіть їх.
10. Ex.4 p. 27:обведіть по два слова дії в кожному номері.


Понеділок 13.04.20. Вівторок14.04.20
Тема: People. Appearance. Людина. Опис зовнішності.
Comparative adjectives. Вищий ступінь порівняння прикметників.
1. Уважно розгляньте малюнок Ex.1 p. 42 PB та прочитайте підписи. При порівнянні двох предметів/тварин/людей хтось або щось буде м'якшим/ширшим/вищим ... .Тобто, faster в другому реченні означає швидший.
What is in the first picture? (Що на малюночку під першим номером?): a horse, an elephant та слово big. Порівнюємо тваринок та cкладаємо речення: The horse is big. The elephant is bigger. Таким же чином складаємо речення про кожен з шести малюночків, наприклад про номер 3: The cat is soft. The goat is softer. (Котик м'який/пухнастий. Овечка пухнастіша.)
2. А тепер Ex.2 p. 42 PB вчимося запитувати, котрий з двох предметів/тварин довший/менший/спекотніший ... : Which is taller? The giraffe or the elephant? (Котрий вищий? Жираф чи слон?) The ghiraffe is taller than the elephant. (Жираф вищий за слона/ніж слон.) Ще раз читаємо уважно зразок запитання та відповіді і самостійно будуємо запитання та відповідаємо.
3. Ex.1 p. 43 PB: розглядаємо малюночок. У дівчинки в руці a ruler - лінійка, а хлопчик стоїть біля measure for hight - ростоміра/міра висоти. Прослухайте CD та прочитайте діалог. Зверніть увагу на нові запитання та вирази: I`m taller than you. Я вищий за тебе/ніж ти.
How tall? Який твій ріст?      
How long? Яка довжина?                          
How wide? Яка ширина?
 I don`t know. Я не знаю. 
Let`s measure it. Давай виміряємо. Запам'ятайте їх!
4. Виконуємо Ex.1 p.24 WB: Розглядаємо малюночок під номером 1 та читаємо речення до нього. Порівнюємо перший малюночок з другим та завершуємо речення (додаємо -er до даного прикметника).
 5. Ex.1 p.24 WB: напишіть відповіді до запитань за зразком даним у цій вправі та перевірте себе, виконавши тест за посиланням: https://forms.gle/a6RK1cds2eH3vB9c9
6. Напишіть запитання, використовуючи фрази з рамочки Ex.1 p.25 WB: (останнє слово в кожному реченні підказує нам, яку фразу з рамочки написати. Початок речення буде закінченням запитання).Дивіться уважно зразок.
7. Ex.2 p.25 WB: обведіть свою руку, як показано на малюнку та виміряйте її ширину та довжину. Дайте відповіді на перші два запитання (знайдіть подібні речення Ex.1 p. 43 PB). 

BE HEALTHY!

It's time for tea!
позитив. СМАЙЛИКИ, СТРИКЕРЫ | Смайлики, Смешные гифки и Эмодзи

Четвер 09.04.20
Тема:Here come the workmen. Ось ідуть майстри.
1.Повторіть назви професій. подивіться на Ex.1 p. 41 PB,  назвіть професії працівників на малюнках та що вони можуть робити (What can the builder/plumber ... do? The builder can make the barn.). 
2. Зверніть увагу на нові слова:
workmen - працівники, майстри      matter - справа
pipes - труби                                     pay - платити
wide- широкий                                  rich - багатий
camera - фотоапарат                       sell - продавати
everything - все
3. Прослухайте CD та прочитайте діалог Ex.1 p. 41 PB уважно. Виконайте тест за посиланням: https://forms.gle/i4WtctZCpj4i3VF27

4. Виконайте  Ex.1,2,3 p.23 WB.  Ex.1 - поставте відповідну букву в рамочку (Див. алфавіт зверху).
Ex.2 - дивитесь на першу букву, з якої починається кожне з двох слів і вставте з рамочки слово, перша буква якого відповідатиме алфавітному порядку.  
Ex.3 - кольоровими олівцями підберіть підписи до малюнків.
Writing | Symbols & Emoticons

Вівторок 07.04.20
Тема: Reading comprehension. Читання та розуміння прочитаного.
1. Знову прослухайте та перечитайте тексти про пілота WB p.38 та медсестру p.39 WB.Зверніть увагу на:
smaller than- менший за/ніж, faster than - швидший за/ніж.
В тоненьких зошитах виконайте Ex.1,2,3 p.40 PB.
 Ex.1 - Якщо речення не відповідає дійсності (false), напишіть правильний варіант. Якщо речення правдиве (true) - нічого не пишіть.
Ex.2 - підпишіть малюнки (в тоненьких зошитах).
 Ex.3 - підберіть  малюнки до підписів (маленькі літери); та речення до назв професій (великі літери).
2. Прочитайте текст Ex.1 p.22 WB та виконайте тест за посиланням:https://forms.gle/iyTFZ5jwqq93EYKU7 
Відповіді запишіть у Ex.2 p.22 WB.

Good Luck to St. Brigids Senior Team - Kiltoom Parish

Понеділок 06.04.20
Тема: People at Work. Людина. Професії.
Перегляньте відео про роботи (jobs), професії (trades and professions) та оснащення/інструменти (equipments/tools)




1. Уважно розгляньте малюнок WB p.38 прослухайте CD, прочитайте підписи до малюнків. Прочитайте текст про пілота. Зверніть увагу на нові слова:
an hour - година 
helmet - шлем
headset - гарнітура, навушники
protect - захищати
lifeguard - рятівник
2. Уважно розгляньте малюнок p.39 WB  прослухайте CD , прочитайте підписи до малюнків. Прочитайте текст про медсестру. Зверніть увагу на нові слова:
upside-down - догори ногами
belt - ремінь
busy - зайнятий
carpenter - тесля, столяр
plumber - слюсар
put out - гасити пожежу
3. Виконайте тест за посиланням: https://forms.gle/eubSph8dp4PvDLFJ8



Четвер 26.03.20
Тема: Writing story. Написання оповідання.

1. Повторіть прикметники Ex.1 p.18 WB та слова дії Ex.2 p.18 (в дужечках). 
2. Уважно роздивіться малюночки Ex.1 p.19 та подумайте, які з повторених слів  зі стор.18 треба підставити в кожне речення. (Не забудьте слова дії записати з -ed в кінці слова).
3. Правильність  завдання перевіряєте, виконавши тест за посиланням: https://forms.gle/wCMUxjfriCKMsyKD6


Вівторок 24.03.20
Тема: Writing preparation p.18  WB. 
1. Згадуємо ще раз про прикметник (дивимось попередній урок) і обводимо прикметники Ex.1 p.18 WB.
2. Згадуємо слова дії у минулому часі. Додаємо закінчення -ed до слова дії.
e.g. live - lived
       jump - jumped
       shout - shouted
Виконуємо Ex.2 p.18 WB (слово в дужечках ставимо в минулий час і записуємо в речення).
3. Читаємо історію "The ugly duckling"  Ex.3 p.18 WB.
Обводимо всі прикметники і підкреслюємо всі слова дії у минулому часі. Розфарбовуємо малюнок.


Понеділок 23.03.20
Тема: Adjective. Прикметник с.17 WB.
Adjective (Прикметник) стоїть перед іменником (Хто?, Що?) і розповідає про нього (Який?, Яка?, Яке?) 
e.g. a tall boy - високий хлопчик
       a red flower - червона квітка
       a big car - велика машина
1. Обвести прикметники у виразах Еx.1 p.17 WB (впр.1 с.17).  Поставити стрілочку (олівцем) до того малюнку, який підходить до виразу.
2. Знайти і обвести (олівцем) прикметник у кожному реченні Еx.2 p.17 WB (впр.2 с.17) 
3. Під кожним номером знайти і обвести по 2 прикметники  Еx.3 p.17 WB (впр.3 с.17) 
4. Вибрати прикметник, виконавши тест за посиланням:https://forms.gle/1d6h8hfJVtfAzYRHA


Четвер 19.03.20
John and Sue visited their grandparents
1. Прослухати CD впр.1стор.36 PB. Записати 3 речення з правильною відповіддю у тоненький зошит.
 Прослухати текст ще раз і записати тваринок у тій послідовності, як вони йдуть у запису. 
e.g. 1 - dog
       2 - cows
2. Виконати тест за посиланням:https://forms.gle/CfJbgV5PKBAhwuJ88


3. Прослухати диск далі,ou вимовляється як  au
cloud                     house
round                    mouse
ground                   sound
4. Виконати письмово впр.1, 2 с.16 WB.
5. Виконати письмово впр.3 с.16 WB. Доповнити речення 
словами: mouse, ground,round, house,cloud, mouse
6. Виконати письмово впр.4 с.16 WB. Доповнити речення 
словами.   

Вівторок 17.03.20


Тема: Grammar in conversation
Прослухати CD і уважно прочитати впр.1 стор.35 PB.
За зразком прочитаного діалогу виконати впр.1 стор.15 WB, підставивши слова з рамочки.
Виконайте тест за посиланням 
Випишіть вірні варіанти речень тесту в свої WB стор.15 впр.2.




Понеділок 16.03.20
Тема:Природа.  Домашні тварини.

Уважно розгляньте малюнок впр.1 стор.34 PB та знайдіть
Lulu, Alfie, Max, Molly та всіх тваринок.
Прочитайте речення-зразки на малюнку.
Прочитайте дієслова з першої рамочки (під малюнком) та слова з другої рамочки. Згадайте їх значення. А тепер опишіть малюнок: під номерами написані слова, з яких починається речення. Потім йде дієслово з першої рамочки і, нарешті, слово з другої рамочки. Наприклад: 3. Max talked to the goats.
Щоб запитати про минулу дію, розглядаємо малюнки та читаємо запитання і відповіді впр.2 стор.34 PB. Нам допомагає слово Did, яке в запитанні говоримо першим. У коротких відповідях слово did або didn`t буде йти останнім (третім). Наприклад: 4. Did Alfie climb the gate? - Yes, he did
Виконайте впр.1 стор.14 WB, правильно підставивши дієслова з рамочки. Зверніть увагу на перше речення-зразок! Не забудьте додати закінчення ed до дієслова з рамочки!
Виконайте впр.2 стор.14 WB за зразком (перше речення). Зверніть увагу: No ставимо першим, а did not - перед дієсловом!
Виконанати тест за посиланням

https://forms.gle/m9fuudJPYwPbyxzDA

 





Четвер 12.03.20 
Тема: На фермі
Розгляньте малюнок та тваринок яких ви бачите на фермі. Уважно роздивіться  будівлі:
               stable - конюшня, стайня
               barn - сарай, хлів
               broken - розбиті
               hole - діра, отвір.
Прослухайте запис, закривши текст діалогу впр. 1 на CD.
Відкрийте текст і знову прослухайте запис, слідкуючи за текстом.
Самостійно прочитайте текст та зробіть переклад.
Відсортуйте тваринок за місцем їх проживання, використовуючи 3 різнокольорові олівці впр. 1 стор. 13 WB.
Напишіть тваринок з рамочки впр. 2 стор. 13 WB в три колонки за місцем проживання. 
















Опрацювати матеріал з 
26.02.2020 по 01.03.2020
Уважно розглянути малюнки впр.1,2 стор.29 (PB) і написати (в тоненькому зошиті) про уроки на малюнках. Використовувати слова з рамочки.
Ще раз прочитати текст  на стор. 22-23 (PB) та виконати впр.4 стор.8 (WB), правильно підтавивши слова з рамочки.  
Написати про уроки, зображені на малюнках впр.2 стор.9 (PB).  






Опрацювати матеріал на 
30.01.2020 - 07.02.2020
UNIT 1 
The 1st day in school
  1. Уважно розглянути малюнки (PB) ст. 22-23.
  2. Прослухати запис аудіотексту і вміти читати.
  3. Вміти називати час за картинками.
  4. Знати свій розклад уроків на кожен день.
  5. Написати розклад уроків на понеділок за зразком малюнка книги
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО






ПОПРАЦЮЙТЕ З ТЕКСТОМ


Опрацювати матеріал на 
10.02.2020 - 11.02.2020
  1. Написати розклад уроків на середу за зразком малюнка книги с.22
Опрацювати матеріал на 
12.02.2020 - 14.02.2020
  1. Написати кожне речення впр.1 стор.24 PB, вибравши правильне слово справа.
  2. Знайти по 2 малюнки до кожного уроку у впр.2 стор.24 PB і написати їх номери.
  3. Написати словами номери малюнків впр.3 стор.24 PB.
  4. Прослухати СD та прочитати впр.2 стор.25 PB.
Всі завдання виконувати у тоненьких зошитах!!!

Завдання на період карантину 12.03.-03.04.20
Четвер 12.03.20 
Тема: На фермі
Розгляньте малюнок на стор.33 та назвіть всіх тваринок, яких ви бачите на фермі. Зверніть увагу на будівлі. 

 











1 коментар:

  1. Добрый день.Подскажите пожалуйста,как делать Ваши уроки,если все написано не понятно и вразнобой. Ребенку ничего не понятно,ни каких обьяснений нет.Просто ужас.Слова все новые и непонятные.

    ВідповістиВидалити