Complete the sentences with a word from each box (Доповніть речення словом з кожної рамочки)
Students! Make sure that the present perfect is used for something that happened recently: Теперішній завершений часвживається, коли щось відбувалось недавно.
I / You/ We/ Theyhave cleaned the room.
He/ She/ It has eaten a cake.
WB Ex. 2 p.110
Change the sentences. Usemightormight not.(Змініть речення. Вживайтеmightабоmight not.)
There is a family in this picture: a father, a mother and a child. They are Sami people . They live in northern Enrope .
It is very cold there in winter and there is a lot of snow on the ground. It snows from November to May.
The man and the child are wearing blue jackets with red borders. The man`shat is very tall. The child has a tall hat, too.They are wearing gloves and they have belts with white patterns on.
The woman is wearing (see the text p.109.) .
Thewether is cold but their clothes keep them warm.
They are wearing their national costumes for a special day.
Students! Make sure that the present perfect is used for something that happened recently: Теперішній завершений часвживається, коли щось відбувалось недавно.
Match the words in the box with the job description. Підберіть слова з рамочки при описі професії/роботи.
Ex.2:
Read the key facts about John Young. Write complete sentences.
Remember: you can sometimes join two short sentences with and. Прочитайте факти про Джона Янга та напишіть повні речення. Не забудьте писати In перед роком, хто виконував дії (he) та пам'ятайте, що іноді два коротких речення з'єднуються словом and .
eg. In 1962 he joined NASA and replaced Thomas P. Stafford as pilot of Gemini 3.
Everything will be OK! Все буде добре!
Tuesday 03.05.22
Unit 10 Class composition PB p.107 (маленький зошит)
PB p.107 Ex.1: Read the title. Read the information. Use the information in the box on the left to write about Alan Shepard.
Прочитайте заголовок. Прочитайте інформацію про Алана Шепарда. Використайте цю інформацію (в рамочці зліва) щоб написати (у тоненькому зошиті, з датою) про цього астронавта-випробувача.
WB p.95 Ex.1: Complete the sentences. Use word from each box. Доповніть речення, використовуючи слово з кожної рамочки.
e.g. 1. His hat is not big enough.
2. The baby can't talk. She isn't old enough.
Ex.2: Complete the conversation. Use the words from the box. Доповніть розмову. Використайте слова з рамочки.
Everything will be OK!Все буде добре!
Match the words in the box with the job description. Підберіть слова з рамочки при описі професії/роботи.
Ex.2: Read the key facts about John Young. Write complete sentences. Remember: you can sometimes join two short sentences with and. Прочитайте факти про Джона Янга та напишіть повні речення. Не забудьте писати In перед роком, хто виконував дії (he) та пам'ятайте, що іноді два коротких речення з'єднуються словом and .
eg. In 1962 he joined NASA and replaced Thomas P. Stafford as pilot of Gemini 3.
The Chinese invented silk. They got the silk from caterpillars. They called the caterpillars silk warms.
The caterpillars ate mulberry leaves. They grew fat. Then they spun silk. They made cocoons. People took the threads from the cocoons. They took lots of threads. They wove the threads and they made the cloth.
The Chinese made clothes from silk and made paintings on silk.
This dress is green (pink, blue ...) It has got a picture of a bird with a very long tail. The dress is very beautiful.
This picture shows a soldier. He is wearing a metal helmet and a coloured cloak. He is holding a sword. He looks brave.
Unit 9 Use of English Class composition PB p.97 WB p.87
WB p.87: subject -підмет(людина або предмет, який виконує дію)
verb - дієслово (присудок) (слово дії, дія)
object - додаток(людина або предмет, на який направлена дія)
В реченні спочатку йде підмет, потім дієслово (присудок), а потім додаток.
Підмет і додаток можуть бути в множині:The scientists - вчені The Chinese - китайці.
WB p.87 ex.1: Read attentively.
Ex. 2: The 1st sentence: write the labels for this sentence. Підпишіть слова в 1му реченні (subject, verb, object)
The 2nd sentence: circle the subject, underline the verb and drawa box round the object. В 2му реченні:обведіть підмет, підкресліть дієслово, Намалюйте рамочку навкруги додатка.
Order the words in the last 2 sentences. Побудуйте два останні речення за порядком.
Ex.3: Find the subject and circle it. Find the verb and underline it. Find the object and draw a box round it. В реченні часто крім підмета, присудка (дієслова), додатка є й інші слова. Знайдітьпідмет та обведіть його. Знайдітьдієслово та підкресліть його. Знайдітьдодаток та візьміть його в рамочку.
PB p.97 ex.1: Read the title. Look at the pictures.Try to say what the pictures show. Прочитайте заголовок. Спробуйте розповісти, що ви бачите на малюнках та виконайте тест до цієї вправи.
Unit 9 Grammar Grammar in conversation Listening Phonics PB p.94-96 WB p.84-86
Умовні речення першого типу
Ми використовуємо ці речення для вираження можливої за певних обставин дії в майбутньому. Тобто ми говоримо про те, що відбудеться (або вірогідно відбудеться) в майбутньому, якщо перед цим відбудеться ще одна дія. Якщо в реченні а) з прикладів спочатку піде дощ, то я візьму парасольку. Перший тип умовних речень стосується подій, які можливі та реальні.
e.g. I'll (I will) take an umbrella if it's (it is) raining.
We will go to the parkif the weather is fine.
(Головне речення) (Умовне речення)
Future Simple Present Simple
Умовне речення починається з if
1) PB Ex. 2 p. 94
Complete the sentences. Write the letters. ( Доповніть речення. Напишіть букви) У маленькому зошиті
2) PB Ex. 1 p. 92 Write in small copybooks the best word to complete each sentence (Написати у маленькому зошиті найкраще слово, щоб доповнити речення)
3) WB Ex. 1 p. 82 Label the pictures (Підпишіть малюнки)
4) WB Ex. 2 p. 82 Read the words in the box. Write them in the correct list.(Прочитайте слова у рамочці. Напишіть їх у правильний стовпчик)
Nouns - іменники
Verbs - дієслова
5)WB Ex. 3 p. 82 Complete the sentences using the verbs in the past (Доповніть речення словами з рамочки у минулому часі)
6) PB Ex. 2 p. 93
Listen and read the story (Прослухайте та прочитайте історію)
7) WB Ex. 1 p. 83
Write the words in the correct order (Напишіть слова у правильній послідовності)
8) WB Ex. 2 p. 83
Read and guess the meaning of the underlined words. Circle your guess. (Прочитайте та відгадайте значення підчеркнутого слова. Обведіть ваш вибір)
The ducks live on ponds, rivers and the sea. They make nests from twigs, grass and plants near the water. The mother ducks lay 4-6 eggs. A baby duck is a duckling. Ducks eat fish, grass and snails. They can fly, swim and dive. They can catch fish. They can land on the water. They can put heads underwater. The ducks have strong wings, long beak and webbed feet.
Gulls live on beaches and on rivers near the sea. They make nests from twigs, grass and plants. They build their nests on rocks or in plants near the water. The mother gulls lay 2-4 eggs. The chicks are grey. Gulls eat fish, crabs and shellfish. They can catch fish easily because they have hooked beaks. They can fly well but they stay close to land. They can swim on the sea but they do not dive. In winter they go away from the sea because it is too stormy.
Be healthy! Have a nice day!
Friday 05.11.21
Unit 3Use of EnglishConjunctions because and so WB p.27
В англійській граматиці сполучники займають особливе місце. Завдяки їм ви можете об’єднувати короткі речення та односкладові фрази в довші і наповнені за змістом. Правильне вживання сполучників допоможе вам поліпшити не тільки усну, але і письмову мову.
ЩО ТАКЕ СПОЛУЧНИК?
Сполучник або conjunction – це службова частина мови, яка логічно пов’язує слова, фрази і частини речень. Сполучники в англійській мові відрізняються тим, що вони не змінюються і не залежать ні від яких граматичних характеристик з’єднуваних слів.
Сполучник because вживаємо коли пояснюємо причину. На українську мову because перекладається як "тому що", "так", "оскільки".
Наприклад:
I read because I like reading. Я читаю, тому що мені подобається читати.
Soє протилежністю because и указує на результат.
На українську so перекладається як "тому"
Наприклад: I like ice-cream. I eat it every day.
• I like ice-cream, so I eat it every day. – Я люблю морозиво, тому їм його кожен день.
Використання порівняльної конструкції as…as в англійській мові
Конструкція as … as перекладається на українську мову «такий же…як, так само…як». Ми використовуємо її, коли говоримо, що два предмета/людини схожі в чому-небудь.
Ця конструкція використовується при порівнянні і може показувати:
1. Що хтось/щось володіє такими ж якостями
В нашу конструкцію ми вставляємо якість (великий, гарний, розумний, швидкий), яка є однаковою для обох предметів/людей.
Ми ставимо її між as і as: as big as (такий великий як), as smart as (такий розумний як).
Схема такої пропозиції буде наступною:
Предмет/людина + дієслово to be + as + якість + as + другий предмет/людина
Приклади:
She is as beautiful as her sister.
Вона така ж красива, як і її сестра.
These apples are as tasty as those ones.
Ці яблука такі ж смачні, як ті яблука.
2. Дія відбувається таким же чином
Також ми можемо сказати, що робимо щось, точно так само, як робить це інша людина. У цьому випадку наша конструкція ставиться після дії. Дія може стояти в будь-якому часі.
Між as і as ми ставимо ознаку дії (швидко, добре, правильно).
Схема такої пропозиції:
Дійова особа + дія + as + ознака + as + другий чоловік/предмет.
She sings as well as me.
Вона співає так само добре, як і я.
He swims as fast as his father.
Він плаває так само швидко, як і його тато.
They work as hard as we.
Вони працювали так само завзято, як і ми.
Використання конструкції not as…as в англійській мові
Конструкція not as … as перекладається на українську мову «не такий … як, не так … як». Ми використовуємо її, коли говоримо, що один предмет/людина поступається в чомусь іншому предмету/людині.
Під кожним номером ви повинні написати два речення. Перше речення - стверджувальне: was/were + дієслово із закінченням -ing. (Дивимось на малюнки під написом Tuesday a busy afternoon). Другеречення - заперечне:wasn`t/ weren`t + дієслово із закінченням -ing. (Дивіться на малюнки під написом Wednesday a lazy afternoon). Речення складаємо зі слів, поданими під номерами 2, 3. Дивіться зразок речень під номером 1.
Завдання 2 с.7
Скласти запитання і написати букву відповіді. Згадайте, що запитання починається з Was/Were+ підмет + дієслово з - ing.
Завдання 1 с.8
Написати, що міг (could) чи не міг (couldn`t) робити робот у 2004 році. Дивимось на малюнки і складаємо речення, починаючи It could/couldn`t + дієслово перед номером речення. Дивіться зразок першого речення.
Завдання 2 с.8
Розгляньте малюнки і напишіть по два речення до кожного номеру. Зразок речень під номером 1 (що не міг (couldn`t) робити старий робот і що може (can) робити новий робот). Речення починаються з:
The old robot couldn`t ... .
The new robot can ... .
Робота виконується з 10.00 до 10.45. Потім завдання будуть видалені.
Роботи фотографуємо і відправляємо на електронну пошту вчителя holovneva1972@gmail.com
Have a nice day!
Tuesday 26.10.21
Check-up WB p.20-21
Please, join our English lesson at 10:30 am in Google MEET using the link: (онлайн-урок відбудеться о 10:30 в Google MEET за посиланням:) https://meet.google.com/xwm-cgjz-gog
Be healthy!
Have a nice day!
Monday25.10.21
Composition practise "The hare and the tortoise" WB p.19
The hare was the fastest animal in the forest. One day the tortoise and the hare had a race. The hare laughed at the tortoise. They set off. The hare ran very fast. The tortoise walked very slowly.
The hare was hot and tired. He sat down under a tree. The tortoise passed the hare. The hare was sleeping. The tortoise walked slowly to the line.
The hare woke up. He saw the tortoise near the line. The hare ran fast. The tortoise crossed the line first. The animals laughed and the hare felt very silly.
Have a nice day!
Friday 15.10.21
Class composition PBp.37
1.Look at the pictures Ex.1 p.37. Write the story of Goldilocks and the Three Bears. Mind the verbs in Past Simple! Розгляньте малюнки впр.1 с.37 підручника. Напишіть оповідання про Золотоволоску та трьох ведмедів. Не забувайте ставити дієслова у минулому часі! (Оповідання писати в тоненьких зошитах!) Наприклад:
1. Goldilocks saw a little house. 2. She knocked on the door. 3. ...
4. She ... the food in the smallest bowl. 5. ... broke the smallest ... .
5. ... 6. The bears ... the empty bowl and the broken ... .They (see) Goldilocks. 7. Goldilocks woke up. She (see) the bears and she ... .
2. Revise and learn the verbs in Past Simple. Повторіть і вивчіть дієслова в минулому часі, які зустрічаються в тексті.
Have a nice day!
Wednesday 13.10.21
Writing preparationWB p.18
Let`s revise the past tense of the verbs: Давайте повторимо минулий час дієслів:
sit down - sat down сідати - сів
have - had мати (володіти) - мав (володів)
wake up - woke up вставати, прокидатися - встав, прокинувся
feel - felt почувати, відчувати - почував, відчув
set off - set off вирушати, відправлятися - вирушив, відправився
Write the past tense of the verbs WB Ex.1 p.18. Напишіть минулий час дієслів впр.1 с.18. (Решта дієслів вправи у минулому часі мають закінчення -ed)
WB Ex.2 p.18. Match the picture and the pronoun. Підберіть малюнок до слова (прийменника): Згадайте:
under - під
in front of - навпроти, перед
behind - за, позаду
over - над
near - біля, близько
away from - (подалі) від
towards - назустріч, до
far - далеко
Write the opposite: Напишіть протилежні значення:
WB Ex.3 p.18. Read and underline the degrees of comparison of adjectives. Прочитайте та підкресліть ступені порівняння прикметників, які зустрічаються в тексті. Наприклад:
strong - stronger - the strongest сильний - сильніший - найсильніший.
Have a nice day!
Hello!
Tuesday 12.10.21
Use of English Direct speech WB p.17
Пряма моваDirect Speech на письмі передається лапками та вважається окремим реченням. Після слів, що вводять пряму мову, зазвичай ставиться кома, а перше слово прямої мови пишеться з великої літери. Наприкінці прямої мови крапка або інший знак пунктуації ставиться всередині лапок.
Red Riding Hood said, "My father is a woodcutter."
Reporting clause Direct Speech
Слова автора Пряма мова
The reporting clause can come (Слова автора можуть стояти)
а) before the direct speech (перед прямою мовою)
Her mother said, "Take this cake to Grandmother."
б) in the middle of the dirrect speech (всередині прямої мови)
"Help, help," shouted Red Riding Hood, "It's a wolf!"
в) after the direct speech (після прямої мови)
"You are a kind girl," said the wolf.
1) Опрацювати впр. 1, 3 с.17 WB
2) Underline the reporting clause (Підкреслити слова автора) впр. 2, 4 с.17 WB
Have a nice day!
Friday 30.04.21
Writing preparation WB p.118
Hello!!!
1. Read carefully the notes and then the sentence Ex.1 p.118 WB. Write the sentences as in the example. Прочитайте уважно замітки, а потім речення (в кольорах). Напишіть інші речення за прикладом.
2. Read the notes about the Tower of London Ex.2. Read the text about it. Прочитайте замітки про Лондонський тауер. Потім
прочитайте текст про це.
3. Read the notes and write the sentences about the London Hotel Ex.3. Прочитайте замітки про лондонський готель, а потім складіть речення за зразками попередніх вправ.
Wednesday 28.04.21
Speaking PB p.123
Be ready to speak about the Sydney Opera House PB p.123. (Приготуйтесь розповідати про Сіднейський оперний театр за впр.1 підручника: дивіться попередній урок)
Tuesday 27.04.21
Class composition PB p.123
Good morning to all of you, my darlings!
1. Look at the picture PB p.123 and read the name of the building Sydney Opera House. It is a place where people perform music and singing. This building is in Australia. Sydney is a big city. (Роздивіться малюнок PB c.123 і прочитайте назву споруди Сіднейський оперний театр. Тут відбуваються виступи музикантів та оперних співаків. Ця споруда знаходиться в Австралії. Сідней - велике місто цієї країни.)
2. You can see the facts and figures (to the right) about Sydney OperaHouse. Use them all to make sentences like: how big it is, where it is, what it looks like. (З правої сторони ви бачите факти і цифри про Сіднейський оперний театр. Складіть з ними речення, щоб дізнатися чи великий він, де знаходиться, який вигляд має.)
and check your composition. Увага! В останньому завданні тесту виберіть варіант про зовнішній вигляд театру, який вам найбільш до вподоби.
Monday 26.04.21
GrammarPB p.120 WB p.114
Hi,dears! Сьогодні ми поговоримо про присвійні займенники, які показують, що хтось володіє чимось.
Після займенників my, your, his, her, our, their ми пишемо іменник:
This is my hat. These are your socks.
Коли ми вживаємо mine, yours, his, hers, ours, theirs, тоді іменник пишеться або говориться на початку речення:
This hat is mine. These socks are yours.
1. Look at the pictures, read the bubbles and do Ex. 1,2 p.120 PB. Роздивіться малюнки підручника с 120, прочитайте підписи до них та виконайте усно впр.1,2.
WB p.114:
2. Complete the sentences with the word in the box Ex.1. Виберіть відповідне по змісту слово з рамочки та завершіть речення впр.1 с.114 WB.
3. Look and write the questions Ex.2. Напишіть запитання до кожного малюнка. Зверніть увагу на зразки запитань до 1го та 2го малюнків.
Hi,there!!!
Please, join our English online lesson on Friday, 23 at 10 a.m. in MEET using the link:
Reading comprehension and vocabulary PB p. 118 WB p. 112
Hi there!!!
1. Read Ex.1 p.118 PB and choose the right variant.
2. Ex. 2 p. 118 PB. Find three words to do with light. Find three words to do with night. Знайдіть три слова, які "співпрацюють" зі словом light. Знайдіть три слова до слова night.
1. Read out the four complete sentences Ex.1 p.88 WB. (Do not look at the gapped sentences yet!) Match pictures A-D with sentences 1-4. Прочитайте чотири повні речення впр.1 с.88 WB. (Не дивіться на речення з пропусками!) Підберіть малюнки A-D до речень 1-4.
2. Read the adjectives in the box. Use them to complete gapped sentences in Ex.1 p.88 WB. Прочитайте прикметники в рамочці. Підставте їх в речення з пропусками впр.1 с.88 WB.
3. Write two sentences for each picture Ex.3 p.88 WB. Напишіть по два речення до кожного малюнка впр.3 с.88 WB.
4. Match the questions and the answers Ex.4 p.88 WB. Write the letters in the boxes. Підберіть відповіді до запитань впр.4 с.88 WB. Запишіть відповідні букви в рамочки.
1. WB p.87 Ex.1: Look and read: This boy is jumping. He is jumping. Впр.1 с.87 WB. Подивіться та прочитайте: Цей хлопчик стрибає. Він стрибає.
boy is anoun,he is a pronoun Who ishe? - The boy.
хлопчик - іменник, він - займенник Хто він? - Хлопчик.
A noun is a naming word. A pronoun can go in place of the noun.
Іменник називає предмет. Займенник може замінювати іменник .
2. Ex.2 p.87 WB . Read and write (in your thin copybooks) if it a noun or a pronoun. (Don`t forget to write the date in the middle of the line: January, 20). Впр.2 с. 87 WB. Прочитайте та напишіть (в свої тоненькі зошити) чи це іменник чи займенник. (Не забудьте написати дату посередині рядка.)
3. Ex.3 p.87 .Write the sentences (in your copybooks) and circle the pronouns in these sentences. Впр.3 с.87 WB. Запишіть речення (в свої зошити) та обведіть кружечком займенники в цих реченнях.
4. Ex.4 p.87. Fill the gaps with the correct pronoun He, She, It, They. Впр.4 с.87 WB. Заповніть пропуски відповідним займенником Hе, She, It, They.
1. Look at the pictures Ex.1 p.96 PB.What things can you see in them ? The pictures tell a story. Розгляньте малюнки впр.1 с.96 РВ. Що ви бачите на них? Малюночки розповідають історію.
2. Listen to your CDs and point to each picture as you hear the event described. Прослухайте диск та вкажіть на кожний малюнок, про який розповідається.
3. Listen to the story again and write the letter of each picture (1-6) in your copybooks. Прослухайте розповідь знову та запишіть букви малюнка в порядку розповіді (1-6) в тоненькі зошити.
4. Use the pictures to retell the story. Перекажіть історію/розповідь за допомогою малюнків.
What happened first? next? then? Що відбувалось спочатку? наступного разу? потім?
5. Follow in your PB p.96 Ex.3, listen to your CDs and repeat in pauses. Слідкуйте за підручником впр.3 с.96Б, слухайте диск та повторюйте в паузах. Нові слова:
annoy - докучати, набридати, дратувати
enjoy - насолоджуватись
joy - радість, утіха
cross - роздратований
6. Listen again and say the rhyme. Прослухайте та прочитайте віршик.
7. Complete the words and write the whole word Ex.1 p.86 WB. Завершіть написання слів впр.1 с.86 WB та напишіть кожне слово самостійно.
8. Match the words in exercise 1 with the definition Ex.2 p.86 WB. До визначення впр.2 с.86 WB підберіть слово впр.1.
9. Complete the sentences Ex.3 p.86 WB. Use the words from Ex.1. Завершіть речення впр.3 с.86 WB. Використайте слова впр.1.
1. You can see a boy and a girl Ex.1 p.95. They are at home. Ви бачите хлопчика і дівчинку впр.1 с.95 РВ. Вони вдома.
Now, let`s repeat the question words: Давайте повторимо запитальні слова:
What ?- Що? Який?
Where ?- Де? Куди?
When ? - Коли?
Why ? - Чому?
Why not ? - Чому ні?
Because - Тому що...
Do you remember?: Чи пам'ятаєте?:
exciting story - хвилююча історія
wanted to find gold - хотів знайти золото
expensive - дорогий, вартісний, коштовний
2. Listen to your CDs and follow the dialogue between the boy and the girl. Прослухайте диск та слідкуйте за діалогом між хлопчиком та дівчинкою.
3. Read the dialogue Ex.1 p.95. Прочитайте діалог самостійно.
Practise the conversation asking and answering the questions. Попрактикуйтесь запитувати та відповідати на запитання .
4. First read then match the two halves of the sentences Ex.1 p.85 WB. Спочатку прочитайте впр.1 с.85 WB, а потім підберіть дві половинки речень.
5. Read the example Ex.2 p.85 WB. First read the answers and then write the questions for them. Прочитайте зразок впр.2 с.85 WB. Спочатку прочитайте відповідь, а потім пишіть запитання.
6. Read the example Ex.3 p.85 WB. Now read the questions and write the answers to them. Прочитайте зразок впр.3 с.85 WB. Тепер, читайте запитання та напишіть відповідь на кожне з них.
GrammarComparative and superlative of short adjectives Ступені порівняння коротких прикметниківPB p.94WB p.84
Hello! Hello! Hello!
Let`s do our English!
1. How many boys are there in the picture? Ex 1 p.94 PB (Three). Read the bubbles. You see, There are three boys and Tom is the tallest. Скільки хлопчиків на малюнку? впр.1 с.94 РВ (три). Прочитайте речення-підказки біля малюнків. Як бачите, Є три хлопчики і Том - найвищий.
Look at the three girls. Which girl is the shortest? Anna is the shortest. Подивіться на трьох дівчаток. Котра найнижча? -Анна найнижча.
Continue with the other sets of pictures. Таким же чином запи туєте та даєте відповіді до інших малюнків.
2. Read the bubbles of Ex. 2 p.94. Mind: Прочитайте речення-приклади впр.2 с.94 РВ. Пам'ятайте:
fast - faster - the fastest швидкий - швидший - найшвидший
big - bigger - the biggestвеликий - більший - найбільший
long - longer - the longest довгий - довший - найдовший
Continue with the other prompt words. Складіть речення з іншими малюнками , користуючись підказками.
3. Answer the questions Ex.1 p.84 WB. Pay attention that there are only two animals in each line so the adjective has the er ending. Write the sentences following the model. Дайте відповіді на запитання впр.1 с.84 WB. Зверніть увагу, що в кожному рядочку є лише дві тваринки. Отже, прикметник має закінчення er. Запишіть речення за зразком першого речення.
4. Ex.2 p.84 WB. There are more than two things in each line so the adjective has the est ending. Write the sentences following the model. Впр.2 с.84WB. Тут в кожному рядку є більш ніж два об'єкти. Тому прикметник має закінчення est. Напишіть речення за зразком першого.
Shows Reading comprehension and vocabularyPB p. 92
ВиставиРозуміння прочитаного і лексика
Good morning to all of you!
Let`s start our lesson.
1. Listen to your CDs or read the text How do they do that? again. Revise the key new words from the previous lesson. Прослухайте ще раз диск або перечитайте текст Як вони це роблять? Повторіть основні слова попереднього уроку.
2. Answer the questions PB p.92 Ex.1. Write the short answers. Дайте відповіді на запитання РВ с.92 впр.1 Запишіть короткі відповідів тоненькі зошити. (Не забудьте написати дату: January,12)
3. Name the people in the pictures PB p.92 Ex.2. Назвіть людей на малюнках РВ с.92 впр.2.
4. Complete the sentences PB p.92 Ex.3. (The first letter of the missing word is given. Look back in the text if you cannot remember the word.) Завершіть речення РВ с.92 впр.3 та запишіть правильне слово в тоненький зошит: Ex.3 p.92. (Вказується перша буква пропущеного слова. Якщо не можете згадати слово, ще раз прочитайте текст.)
1. Revise the verbs in the past:Повторіть дієслова в минулому часі:
put- put - класти, установляти
take- took - брати, взяти
find- found - знаходити
lose - lost - губити
fall- fell - падати
hear - heard - чути
2. Complete the sentences withverbs in the box. Use the past tense WB Ex.1 p.80. Завершіть речення дієсловами з рамочки в минулому часі.
3. Write questionsEx.2 p.80. Напишіть запитання до даної/написаної відповіді. Пам'ятайте, що запитання утворюється за допомогою did,а дієслово вминулому часі змінюється напочаткову форму/теперішній час. Дивіться зразок:
eg.: Theysaw a funny clown. What did they see?
Remember:
go - went - йти, їхати
buy - bought - купувати
spend - spent - витрачати
find - found - знаходити
4. Change the sentencesEx.3 p.80.UseNoandnot. Змініть речення, вживаючи No і not.Дивіться зразок:
7. Write the story Ex.5 p.81. Don`t make mistakes.
Friday П'ятниця 23.10.20
Revision 2 Повторення 2 p.72
1. Listen to your CDs and read the story p.72. (Прослухайте диск та прочитайте оповідання с. 72).
2. Read again and answer the questions. Write your full answers in your small copybooks. Use the correct verbs provided. (Прочитайте ще раз та дайте відповіді на запитання. Запишіть повні відповіді у ваші тоненькі зошити. Використовуйте у відповідях дієслово у правильній формі/часі, яке стоїть біля кожного речення. На відповідь четвертого запитання використайте два дієслова)
1) Did Mr. Oats need a new house? need - needed
2) How much does this work cost? cost - costs
3) How can Mr. Oats pay the builders? can sell
4) How did the children help Mr. Oats? enter -entered, win - won
Не можем написать фамилию ребенка.
ВідповістиВидалити